Ласти із закритою п'ятою "Aqua Lung Slingshot"

Ласти із закритою п'ятою мають велику лопасть з еластичним під'єднуванням до миску галоші (ефект Slingshot).
Еластична гофрована гумова зона на миску галоші дозволяє лопасті згинатися під оптимальним кутом, щоб отримати позитивну поступальну ходу вперед від усієї поверхні лопасті.
Енергія накопичується в кінцевій фазі силового гребка і вивільняється до початку поворотного гребка, забезпечуючи додатковий енергетичний поштовх.

slingshot1.jpg slingshot1.jpg

Ласти з відкритою п'ятою "Tusa Imprex Tri - EX SF - 6"

Лопать Мульти-Флекс, ласт TUSA Imprex Tri - Ex SF - 6, виготовлена з трьох різних матеріалів, зменшує стомлюваність, споживання повітря плавцем і забезпечує швидке і потужне плавання.

tusa1.jpg Конструктивні особливості:

Унікальна лопасть Мульти-Флекс складається з трьох різних матеріалів;
Внутрішня поверхня галоші покрита м'яким матеріалом, який полегшує надягання і зняття ласт, а також зменшує здавлення стопи;
Скіс лопасті в 20° забезпечує мінімальні витрати енергії в початковій фазі гребка;
Плавний перехід верхньої частини стопи в лопасть ласти ефективно задіює енергію руху стопи;
Ефективність без втрат енергії забезпечує мінімальну витрату повітря і мінімальну уставаемость плавця.
У 1993 році компанія TUSA представила на світовому ринку ласти SF - 7700 Imprex. В результаті застосування двох різних матеріалів, ці ласти мали потужний поштовх, створюючи спрямований потік води уздовж лопаті. З моменту появи у продажу ласт Imprex, ними стали користуватися близько 600000 дайверів у всьому світі. Ласти Imprex є безумовним лідером серед пластикових ласт.
Тепер, через 10 років ласти отримали своє нове втілення. У новому поколінні ласт Imprex - ластах Imprex Tri - Ex, використовуються 3 різні матеріали. Перший - це жорсткий матеріал бічних ребер, що ефективно перетворює енергію маху ноги в рух вперед. Другий - це матеріал лопаті (матеріал середньої жорсткості), який збільшує тунельний ефект. Третій - це м'який матеріал галоші, комфорт надягання, що забезпечує, ласт.
Конструктори ласт застосували принцип скошеної лопаті, як це було зроблено в ластах SF - 8, що забезпечує сильний поштовх при невеликому маху ногою.

Ласти SF - 6 показують кращі результати тесту по витраті повітря плавцем.

Традиційні ласти

Ласти SF-6

Divex JetFins

Ласти з відкритою п'ятою DIVEX JetFins є на даний момент єдиними у світі ластами для професійних водолазів. Конструкція лопаті ласти дозволяє понизити навантаження на ноги водолаза при тривалих водолазних роботах. За рахунок виготовлення ласт з натуральної гуми і використання металевих пряжок ласти справедливо заслужили репутацію "спорядження на все життя". Застосування натуральної гуми дозволяє працювати в ластах при мінусових температурах без втрати їх міцності і еластичності.

divex jet fins

Жорж Бюша (1910-1992) - був французким винахідником, дайвером, бізнесменом, одним з піонерів підводного плавання і засновником компанії "Beuchat".

У ході свого життя Жорж Бюша ніколи не припиняв розробку спорядження, яке істотно полегшило роботу під водою. Багато хто з його винаходів і удосконалень увійшов до історії, у тому числі надводний буй в 1948 році, перша підводна камера в 1950 році, перший ізометричний костюм в 1953 році і перші ласти, що спускається, з отверствиями (Jetfins) в 1964 році.

Ласти "Касатка"

Ласти з відкритою п'ятою "Касатка" виробництва ВАТ "КАМПО" призначені для професійного використання. Конструкція ласт розроблена з урахуванням специфіки російських умов експлуатації. Виготовлені з натуральної високоякісної гуми чорного кольору, забезпечені міцними металевими пряжками. Застосування натуральної гуми дозволяє працювати в ластах при негативних температурах води без втрати їх міцності і еластичності. Мають шнурування на калоші для щільнішої підгонки під використовувані водолазні боти. Наявність такого шнурування дозволяє використати одну і ту ж пару ласт з різним водолазним взуттям, забезпечуючи, таким чином, універсальність застосування.
 
kasatka

Ласти

Ласти одне з найбільших відкриттів, яке зробило перебування людини під водою комфортнішим, збільшило б його швидкість і легкість переміщення.

Леонардо да Вінчі був першим ученим, чиї ескізи перших ласт збереглися до нашого часу.

Учений розробив схему перетинкових рукавичок, які з часом перетворилися на загальновідомі ласти. Це були рукавички з тканини у вигляді розчепіреної пташиної лапи. Такі перетинкові рукавички значно збільшували швидкість плавання

Але про ласти, винайдені ученим в 1488 році, в цивілізованих країнах забули аж до ХХ століття. Між тим аборигени островів Тихого океану під час полювання з острогою на риб продовжували використати плавники, сплетені з листя пальм.

Першим з європейців зайнявся виготовленням ласт (винахідник назвав їх "лопатями") француз Луї де Корлье. Він бився над винаходом з 1927 по 1933 рік. Лопаті Корлье дозволили нирцеві збільшити силу відштовхування під водою на 50%. На цьому ласти були знову забуті, хоча автор винаходу встиг їх запатентувати.

У 1938 році американець Оуен Черчиль, олімпійський чемпіон по вітрильному спорту, відпочиваючи на Таїті, звернув увагу на диво ноги місцевих нирців. За безцінь він купив у аборигенів декілька зразків, відвіз їх в Америку і зайнявся удосконаленням цих "жаб'ячих лап". На доопрацювання знадобився рік. Випробовували "лапи" олімпійські чемпіони Джоні Вейсмюллер і Кларенс Крэбб. Вони знайшли їх зручними і перспективними. Але виявилося що петент на винахід ласт належить французові Корлье. Що робити? Як будь-який американець, Черчіль хотів отримати прибуток і купив у Корлье згоду на виготовлення ласт, він починає їх масовий випуск. Населення залишилося до новинки байдуже, зате винаходом зацікавилася армія. У 1938 році ВМС США екіпірувало ластами 25 тисяч водолазів. В ході військових операцій першими використовувати ласти стали італійські бойові плавці в другу світову війну. Ласти застосовувалися для оснащення підводних диверсійних груп, що вирушали в море для проведення операцій проти кораблів супротивника.

Згодилися ласти і після війни. Підводні саперні загони англійських і американських плавців розчищали прибережні зони від мін, у тому числі і на батьківщині винахідника "лопатей" - на підходах до норманського узбережжя. У нашій країні ласти з'явилися тільки в 50-і роки двадцятого століття.

У фільмі "Людина-амфібія" за іхтіандра (артиста Коренева) підводні занурення здійснював майстер спорту Анатолій Іванов, де і використав ласти. Жорж Бюша (1910-1992) - був французким винахідником, дайвером, бізнесменом, одним з піонерів підводного плавання і засновником компанії "Beuchat".

У ході свого життя Жорж Бюша ніколи не припиняв розробку спорядження, яке істотно полегшило роботу під водою. Багато хто з його винаходів і удосконалень увійшов до історії, у тому числі надводний буй в 1948 році, перша підводна камера в 1950 році, перший ізометричний костюм в 1953 році і перші ласти, що спускається, з отворами (Jetfins) в 1964 році.

На сьогодні існує безліч виробників які поставляють на ринок не одну сотню моделей ласт.

Матеріали для ласт

При виготовленні більшості сучасних ласт використовуються різні матеріали.

Дуже поширені ласти, лопать яких виготовлена з композитних або декількох різних матеріалів, для надання ластам оптимальних динамічних якостей. Також є ласти, що виготовляються цілком з гуми. Основна вимога, що представляється до усе ластам, - це м'яка галоша і відносно жорстка лопать. Найбільш поширені композитні ласти або ласти з термопластика, вони мають ряд переваг, в порівнянні з гумовими: менше важать, забезпечують велику тягу за рахунок більшої жорсткості і виготовляються найрізноманітніших кольорів. Конструктивно лопаті ласт мають: ребра, які збільшують жорсткість і працюють як вертикальні стабілізатори, канали, - збільшують ефективність направляючи воду, і можуть мати отвори - які зменшують опір при русі і збільшую ефективність.